СЛУШАЈТЕ ВО ЖИВО

Со заеднички настап на регионалниот пазар, сакаме да придонесеме кон остварување на вашата цел и идеја во постигнување на ваш поголем деловен успех.
Во духот на нашата соработка, во можност сме да обезбедиме и осигураме отворена понуда за соработка во областа на рекламирање на вашиот бизнис.
Како медиум, според Извештаите на Агенцијата за аудио и аудио медиумски услуги на Република Северна Македонија, уште од самото постоење се наоѓаме на прво место по слушаност во регионот.

WEB Реклама

Секоја рекламна кампања реализирана на ХОЛИДЕЈ РАДИО може да се надополни со рекламирање и промоција на веб-страницата на радиото, како и на официјалните страници на радиото на популарните социјални мрежи Facebook и Twitter.

SOCIAL Реклама

Фејсбук, Инстаграм, Твитер, Јутјуб денес се маркетиншки канали преку кои информациите најбрзо се пренесуваат до вашите клиенти. Уживаме во дигиталниот маркетинг и постигнувањето на нашите и вашите цели. Секој резултат беше постигнат преку фокусирана работа и индивидуален пристап кон индивидуален проект.

#5 причини зошто да огласувате на радио

Радиото е посебно
Радиото има посебни карактеристики; создава нераскинливи врски помеѓу слушателите и програмската содржина. Создава личен и емотивен однос со слушателите, кои се и ваши купувачи, корисници на услуги и клиенти.
Целта на радиото е да ги забавува, информира и поврзе со вашиот бренд. Радиото нуди содржини што секој ги сака секој ден – забава, музика, награди, информации.
Радиото создава хитови и е клучен медиум за пренесување музика до слушателите. Како што една успешна радио станица за песна може да направи хит, така може и бренд што го промовира.

1. Радиото обезбедува ефективно обраќање до целната група
Преку радиото, обраќањето до целната група е поефикасно бидејќи различни радио станици привлекуваат различни слушатели. Ова му овозможува на огласувачот селективно да се обрати до групите кои најмногу ги интересираат. Дополнително, поради карактеристичната територијална покриеност што ја има една радио станица, брендовите можат поефикасно да ги фокусираат своите активности на клучните пазарни области.

2. Радиото секогаш допира до луѓето каде што другите медиуми не можат
Повеќето слушатели на радио покрај слушањето радио прават и нешто друго. Тоа значи дека огласот стигнува до нив кога се на пат на работа и додека сурфаат на интернет и пред излегување во петок навечер итн. Денес, кога радиото се слуша преку мобилни телефони, MP3 плеери и Интернет, моќта на радио рекламирањето е мултиплицирана. Истражувањата покажуваат дека на слушателот ќе му биде многу полесно да запомни реклама што може да ја поврзе со некои од неговите други активности, отколку поинаку.

3. Радио рекламите најмалку се избегнуваат
Истражувањата покажуваат дека на радио, како и во кино, рекламирањето е најтешко да се избегне – слушателите ретко менуваат станици, а до нив ќе стигне секоја релевантна, креативна или интригантна порака. 78% од луѓето го намалуваат телевизорот или го менуваат каналот кога почнуваат рекламите, додека само 16% ја менуваат радио станицата.

4. Радиото создава хитови
Како што една успешна станица од песна може да направи хит со чести повторувања – истото може да го направи и со бренд што промовира! Радиото го прави токму тоа – рекламите најчесто се повторуваат на овој медиум, а втората причина е бројот на часови што слушателите ги поминуваат со радиото – повеќе од 14 часа неделно.

5. Радиото е „пријател“
Од сите медиуми, луѓето имаат „најемотивен“ однос со нивната омилена радио станица. Радио форматот што го направи РАДИО ХОЛИДЕЈ се слуша за да се мотивира, да се подобри расположението и да се надмине здодевноста. Радиото се доживува како интимно и „пријателско“ и ова е многу вреден концепт за секој потенцијален огласувач. Радио рекламирањето има уште поголем ефект кога ја пробива рамката на класичното рекламирање и се зајакнува со промоции или спонзорства.

Превземи понуда

Соработката со нас не е трошење на буџетот, туку исплатлива инвестиција.

Back to top button
Skip to content