Google потврди лоши вести за 3 милијарди корисници на Chrome

122

Google ги шокира корисниците, не успеа планот да стави крај на cookies од трети страни во прелистувачот Chrome, додека корисниците остануваат изложени на ризици за следење и приватност

Во шокантен потег, Google ненадејно потврди дека долгоочекуваното отстранување на злогласните cookies за следење во Chrome не успеа. Компанијата имаше тешкотии да се договори со регулаторите за пристап кој ќе ги балансира нејзините интереси со оние на пошироката маркетинг индустрија, но никој не го очекуваше тоа.

Само неколку дена откако Apple предупреди дека Chrome секогаш следи што правите на интернет, тајмингот на оваа вест не можеше да дојде во момент.

„Предлагаме ажуриран пристап кој го зголемува изборот на корисниците“, навести компанијата на 22 јули, пред да го објави своето изненадување. „Наместо да ги елиминираме cookies од трета страна, воведуваме ново искуство во Chrome што им овозможува на луѓето да прават избори што се однесуваат на целото нивно искуство со прелистување на веб.

Сепак, пред да прашате што значи тоа, сè уште не знаеме. Веројатно тоа значи дека можете да избирате помеѓу cookies за следење, полуанонимното API за теми на Google и неговото полуприватно пребарување. Во секое време ќе можете да го промените вашиот избор, кој ќе важи за целиот преглед на интернет содржините. Сепак, има една финта, бидејќи ни ова се уште не е договорено. „Разговараме за овој нов пат со регулаторите“, рече Google, додека британската CMA одговори „треба внимателно да го разгледаме новиот пристап на Google“.
Google прво вети, а потоа се предомисли и се врати на стариот начин

Ова е лоша вест за 3-те милијарди корисници на Chrome, бидејќи повеќето од нив никогаш нема да ги променат своите поставки и би било многу подобро да одат на побезбедна „стандардно“ варијанта на прелистувачот за приватност на корисниците. Ова беше фокусната точка на рекламата за напад на Apple за Chrome, маскирана како промоција на Safari, која потсети на некои сцени од „The Birds“ на Хичкок за да им покаже на корисниците постојано следени додека прелистуваат на интернет, пред Safari да дојде до спасение.

Иронично, само неколку часа пред оваа шокантна вест, EFF предупреди дека „Privacy Sandbox е начин на Google да им дозволи на огласувачите да продолжат да таргетираат реклами врз основа на вашето онлајн однесување, дури и откако Chrome ќе го заврши своето долгоочекувано исфрлање на cookies од трети страни кои користат да ги следат вашите онлајн активности“.

Програмата на Google Privacy Sandbox, која требаше да најде замена за cookies за следење, се чинеше дека од самиот почеток беше зафатена од разни лажни стартови. Најновата верзија ги групираше корисниците во групи со истомисленици, но Apple јасно ја кажа својата поента во ажурирањето на WebKit објавено заедно со неговото агресивно рекламирање дека таквиот потег нема да спречи дигиталните отпечатоци да останат како што првично беше ветено, пишува Форбс.

„Со нетрпение очекуваме да продолжиме да работиме со екосистемот во следната фаза од патувањето кон поприватен интернет“, заклучи Google. Но, потегот што ги задржува cookies за следење останува на место, додека во суштина се признава дека Планот Б за возвишената цел за поприватен интернет дефинитивно не успеа. Да не заборавиме дека ветувањето на Google дека ќе стави крај на cookies за следење ја прослави својата четврта годишнина претходно оваа година.

EFF предупредува дека одлуката на Google „ја нагласува нивната постојана посветеност да профитираат над приватноста на корисниците“. Safari и Firefox стандардно блокираа cookies од трети страни од 2020 година, кога Google вети дека ќе го стори истото. cookies од трета страна се една од најшироко користените технологии за следење на корисници, што им овозможува на маркетинг компаниите и трговците со податоци да собираат и продаваат информации за активностите на корисниците на интернет“.

Сериозна анализа на оваа приказна и дебата на оваа тема можете да очекувате во наредните денови.

Може ќе Ви се допадне

Веб страницата користи *колачиња со цел да овозможи и креира подобро корисничко искуство за нашите посетители. Прифаќам Повеќе

Skip to content