Во првата фаза за подигање на еколошката свест за чиста животната ќе се промовираат слоганите:
-Дестинација која не е погодна за одгледување пластика на плажите!
-Искорнете го ѓубрето, не вреди да се гази!
-На улици не се сее ѓубре, засади дрво за град кој диши!
Во втората фаза од еко кампањата влијателни луѓе од јавниот живот преку кратки видеа од одредена дестинација, со своите позитивни примери ќе допрат до граѓаните. Во третата фаза вработените во секторите на АППТ во соработка со локалната самоуправа и граѓаните со индивидуални акции ќе ги пошумуваат опожарените туристички локации во Македонија.
„Ги повикувам сите заинтересирани институции, туристички работници и еколошко свесни граѓани да ја споделат иницијативата за промовирање на дестинации без отпад. Ајде сите заедно да ја смениме перцепцијата за нашата држава, да биде препознаена од странските туристи како чиста и еколошки одржлива дестинација. Странските туристи не се главните загадувачи на дестинациите кои ги посетуваат, мораме да си признаеме дека отпадот не е донесен од друга планета”, изјави директорот на АППТ, д-р Љупчо Јаневски.