Вештачката интелигенција уништува големи делови од интернетот

128

Проблемот е сè покомплексен бидејќи генеративните системи за вештачка интелигенција стануваат понапредни и полесни за употреба.
Кога го претставија својот голем јазичен модел во Google, првично наречен Bard, а потоа Gemini, објавија дека оваа вештачка интелигенција целосно ќе го промени начинот на кој го користиме интернетот.

Иако на почетокот имаа одредени проблеми со точноста на информациите што Bard и Gemini им ги доставуваа на корисниците, Google беше решен да воведе вештачка интелигенција во што е можно повеќе свои „производи“.

Сепак, се чини дека воведувањето на вештачката интелигенција во сите производи на Google, вклучувајќи го и најпознатиот пребарувачот на интернет, навистина не резултираше со подобрувања на кои Google се надеваше.

Имено, нивните истражувачи објавија нов документ кој предупредува дека генеративната вештачка интелигенција, како ChatGPT или Gemini, уништува огромни делови од интернетот со лажна содржина. Иронично, нели?

Студијата, која сè уште чека рецензија, истакнува дека огромното мнозинство на корисници на генеративна вештачка интелигенција ја користеле технологијата за да создадат лажна содржина и да ја објавуваат на интернет.

Манипулацијата со човечката сличност и фалсификувањето докази се најраспространетите техники во реалните случаи на злоупотреба. Повеќето од нив биле користени со очигледна намера да влијаат на јавното мислење, да овозможат измама, лажни активности или да генерираат профит, велат истражувачите во нивната студија.

Проблемот е сè покомплексен бидејќи генеративните системи за вештачка интелигенција стануваат понапредни и полесни за употреба. Ваквата ситуација, истакнуваат истражувачите, „го превртува човечкото колективно разбирање на социо-политичката реалност или научниот консензус“.

Значи, фактот дека генеративната вештачка интелигенција премногу добро ја врши својата работа и создава убедлива лажна содржина и со тоа го преплавува интернетот, сега одеднаш е едноставен проблем. И тоа е проблем што го создадоа самите корисници, благодарение на големите ИТ компании кои им обезбедија алатка за создавање на таква содржина и ги поттикнаа да ја користат.

Сепак, истражувачите предупредуваат во нивната студија дека овој хаос на Интернет сега ја тестира способноста на луѓето да разликуваат лажно и вистинско.

Масовното производство на неквалитетна, несакана синтетичка содржина ризикува да го зголеми скептицизмот на луѓето кон дигиталните информации како целина и ги оптоварува корисниците кои сега треба дополнително да ги проверуваат овие информации, пишуваат истражувачите.

Исто така, додаваат, имало случаи кога поединци означувале несинтетички информации кои не им одговараат како генерирани од вештачката интелигенција, а со тоа дополнително ја зголемувале конфузијата.

Се чини дека изреката дека сè треба да се земе со „зрнце сол“, односно доза скептицизам, е сè поактуелна во денешното време на широко распространета употреба на генеративна вештачка интелигенција. Меѓутоа, со оглед на количината на синтетичка содржина што се создава, наместо тоа „зрнце“ наскоро ќе ни треба цел рудник или тава за сол.

Може ќе Ви се допадне

Веб страницата користи *колачиња со цел да овозможи и креира подобро корисничко искуство за нашите посетители. Прифаќам Повеќе

Skip to content